Pazar, Kasım 03, 2013

New York Fashion Week 2014 İlkbahar/Yaz: BCBG Max Azria Defilesi

Gecikmiş Moda Haftası 

İş-güç, kurban bayramı, sonbahar depresyonu, grip salgınlığı ne derken bir de baktım ki kasım olmuş.
Hangi ara su gibi akıp geçti zaman? Ben hayatı çok mu yavaş yaşıyorum yoksa?
Ben hayat koşturmasına daldım gittim de moda dünyası da almış başını gitmiş.
Adamlar yaz 2014 koleksiyonlarını sundular hatta varya 2014 sonbahar bile hazır. 
HOP YAVAŞ ne acelen var. 

 Hani ilk başta yazdım ya geçikmiş moda haftası diye. Tamam moda haftası aylar önceydi lakin 2014 yazına daha çok var bence pek uygun değil böyle hitap etmek. 
EEE hazır daha yaza vakit varken şöyle bir bakalım millet 2014 yaz için neler hazırlamışlar.
New York moda haftanında ilk  günü karşımıza BCBG MAX AZRIA markası çıkıyor. 
Görünüşe göre bu yazda pastel renkler ve çiçekli baskılar moda.





































INSTAGRAM